PayPal анонсував власну рекламну платформу

PayPal анонсував власну рекламну платформу

PayPal оголосив про створення нової рекламної платформи та прискорення інновацій у сфері споживчих товарів

Компанія також призначила керівників, які сприятимуть створенню нової рекламної платформи та посилять споживчу цінність компанії.

Марк Гретер приєднається до команди 28 травня на посаді старшого віце-президента, генерального директора PayPal Ads, а Джон Андерсон приєднався до команди на посаді старшого віце-президента, генерального директора Consumer Group.

Рекламна платформа

Рекламний бізнес, який включатиме платформу розширених пропозицій PayPal, використовуватиме дані про клієнтів для створення динамічної, персоналізованої платформи, яка сприятиме підвищенню ефективності рекламних витрат для продавців, водночас задовольняючи споживачів. Планується, що клієнти отримуватимуть рекламні пропозиції на основі того, що вони дійсно придбали в інтернеті.

Гретер є лідером рекламної індустрії вже понад 20 років. Він приєднався до PayPal з компанії Uber, де був віце-президентом, генеральним менеджером Uber Advertising. Під його керівництвом Uber Advertising перетворився на бізнес з оборотом в $1 млрд та понад 500 000 рекламодавців по всьому світу.

До Uber Гретер керував продуктовою стратегією рекламного бізнесу Amazon, а також обіймав посаду генерального директора Sizmek, однієї з найбільших незалежних рекламних платформ у світі, яка була продана Amazon у 2019 році. До Sizmek Марк був співзасновником і глобальним операційним директором компанії Xaxis, що належить WPP, яка стала провідною програмною медіа-компанією.

 

«Комерція та реклама тісно пов’язані між собою, і ми віримо, що рекламна платформа, яку ми створюємо в PayPal, стане обов’язковим маркетинговим каналом для великих і малих продавців. Я дуже радий, що Марк приєднався до нашої команди і очолив цю важливу роботу», — сказав Дієго Скотті, віце-президент, генеральий директор споживчої групи та глобального маркетингу та комунікацій.

Споживчий бізнес

Андерсон провів понад 20 років на перетині технологічних платформ і платежів. Він відповідатиме за споживчий бізнес PayPal, включаючи продуктову стратегію для PayPal та Venmo по всьому світу. Андерсон приєднується до PayPal з компанії Plaid, де він очолював відділ продуктів та платежів і керував значним зростанням набору платіжних продуктів Plaid.

До Plaid Джон десять років працював у компанії Meta на різних керівних посадах, в тому числі був керівником продукту Oculus, керівником Facebook в Японії, а також керівником продуктових та операційних команд у відділах платежів, комерції та ризиків. До приходу в Meta Джон заснував GroupCard, платформу соціальних привітань і платежів, яку придбала компанія InComm.

«Джон приносить в PayPal значний досвід у розробці революційних, персоналізованих споживчих рішень, що сприятиме підвищенню актуальності наших брендів, стимулюватиме наш інноваційний конвеєр і дасть більше причин для споживачів і продавців обирати PayPal», — сказав Скотті.