Новий рекорд «Мавки»: телевізійний показ мультфільму подивилися 1,18 млн глядачів, – 1+1 Media

Новий рекорд «Мавки»: телевізійний показ мультфільму подивилися 1,18 млн глядачів, – 1+1 Media

Перший телевізійний показ мультфільму «Мавка» відбувся 1 січня на каналі «1+1 Україна». За даними Nielsen Ukraine, його переглянули 1,18 млн людей віком від 4 до 54 років – це майже кожен п’ятий телеглядач у великих містах. Анімація стала найбільш успішною ТБ-програмою дня і випередила за добовими переглядами всі телепроєкти 2023 року.

Ключові факти

  • Всеукраїнська телепремʼєра мультфільму «Мавка» відбулася 1 січня на каналі «1+1 Україна». За даними Nielsen Ukraine, наданими Forbes пресслужбою 1+1 Media, серед аудиторії віком від 4 до 54 років у містах з населенням понад 50 000 людей мультфільм подивилися 1,18 млн людей. Це 18% телеглядачів у цій категорії.
  • Мультфільм став найбільш успішною програмою на телебаченні 1 січня 2024-го і випередив за добовими переглядами всі телепроєкти 2023 року, кажуть у пресслужбі 1+1 Media. У перший день року «Мавка» стала популярнішою за фільми «Володар перснів: Хранителі» і «Пʼятий елемент», що транслювали «Новий канал» і ТЕТ, і обійшла за охопленнями програми «Хата на тата» (СТБ) і «Дизель Шоу» (ICTV).
Новий рекорд «Мавки»: телевізійний показ мультфільму подивилися 1,18 млн глядачів, – 1+1 Media /Фото 1

Мультфільм «Мавка» став найбільш успішною ТБ-програмою 1 січня 2024 року, а також випередив за добовими переглядами всі телепроєкти 2023 року. Дані надані пресслужбою 1+1 Media

  • 1 січня завдяки «Мавці» канал «1+1 Україна» став лідером перегляду на «Київстар ТБ»: його дивилися 22,5% усіх користувачів платформи. У 2023 році жоден канал не мав такої добової частки, кажуть у пресслужбі 1+1 Media із посиланням на «Київстар ТБ». Саме «Мавку» переглянули 37% глядачів із усіх, хто дивився телебачення на платформі.
  • «Мавка. Лісова пісня» стала кращою програмою на українському телебаченні за 2023 рік та 1 січня 2024 року, на платформі «Київстар ТБ» проєкт теж пройшов з успіхом, – каже директор телевізійного бізнесу 1+1 media Максим Кривицький. – Це вражаючі результати, які свідчать і про те, що ми вміємо обирати найкращі контент і партнерів».

Контекст

«Мавка. Лісова пісня» виробництва студії Animagrad та Film.ua Group став найкасовішою українською анімаційною стрічкою часів незалежності, обігнавши голлівудські анімаційні хіти від Disney, Pixar та Illumination Entertainment. За вісім місяців в українському та світовому прокаті мультфільм заробив $20 млн, із яких понад $17 млн принесли покази закордоном.

Також по темі: 1+1 media та FILM.UA Group інвестують у виробництво українського контенту 200 мільйонів гривень

У кінотеатрах на «Мавку» придбали понад 1,2 млн квитків. На Sweet.tv мультфільм подивилися понад 20 000 разів за перший тиждень. Це рекорд для стримінгу.

Джерело: Forbes