Мультфільми та кінопокази домінували в телеперегляді на початку року – аналітика

Мультфільми та кінопокази домінували в телеперегляді на початку року – аналітика

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media.
Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 1-го тижня 2024 року (1–7 січня)

У перший тиждень нового року канали Starlight Media, як і торік, були лідерами телеперегляду. Порівняно з останнім тижнем 2023 року Новий канал підвищив свою частку (7,59%, зростання на 3%) і посів першу сходинку серед телеканалів тижня. Після лідерства в останній святковий тиждень 2023 року (частка складала 9,29%), канал ICTV2 дещо знизив частку в перший тиждень року (7,54%, зменшення на 19%). На третій позиції СТБ (6,84%, відхилення 18%).

Телеканал «2+2» займає 4-ту позицію (5,78%, зростання на 13%), на 5-му місці — ТЕТ із часткою 5,29% (зростання 27%), і закриває провідну шістку «1+1 Україна» (4,87%, зменшення на 20%). До десятки також входять НТН (2,65%, зменшення на 8%), «Оце» (1,55%, зростання на 41%), «Плюс плюс» (1,46%, зростання на 55%) та «Твій серіал» (1,18%, зменшення на 27%).

 Тут і далі, якщо не вказано іншого, показники наведені за аудиторією 18–54 років, міста 50 000 і більше жителів

Показники медіагруп

Starlight Media утримує лідерство серед медіагруп. Так, минулого тижня медіагрупа мала частку 25,40% (зменшення відносно попереднього тижня 11%). Друге місце займає «1+1 Media» з часткою 19,73% (зростання на 3%). На третьому місці — група «Інтер» з часткою 4,98% (зростання на 7%).

 

Марафон «Єдині новини»

У перший тиждень року частка телемарафону знизилася за комерційною аудиторією на 7% (до 5,40%) та за широкою аудиторією 18+, 50+ на 3% (до 9,50%).

Прем’єри тижня

Уночі 1 січня «1+1 Україна» презентував концерт «Музична платформа України» (rat 0,93%, shr 9,44%, 3-тє місце в слоті). В цей же день, але у праймі, мовник показав телепрем’єру української анімаційної роботи «Мавка. Лісова пісня», яка стала лідеркою дня й тижня (rat 6,57%, shr 19,83%, 1-ше місце в слоті).

ICTV2 розпочав показ детективної історії, де супутником головного героя є собака Топтун (перша серія пройшла з показниками rat 1,08%, shr 4,1%, 6-ше місце в слоті). Також мовник у неділю 7 січня презентував новий комедійний детектив «Новорічна зміна», який став лідером свого слота (rat 2,76%, shr 9,24%, 1-ше місце в слоті).

Також по темі: Топ-25 комерційних ТГ-каналів України: ціни та аудиторія

Канал СТБ 7 січня також презентував новинку до свят — мінісеріал «Новорічна шкереберть» (4 серії пройшли з показниками rat 2,29%, shr 7,33%, 3-тє місце в слоті).

Новий канал показав телепрем’єру мультфільму «Посіпаки. Становлення лиходія» (rat 2,35%, shr 8,02%, 2-ге місце в слоті).

Провідні програми 1-го тижня телеперегляду

З 10 провідних програм минулого тижня 7 — за мульт- і кінопоказом. Очолює провідну десятку тижня телевізійна прем’єра українського мультфільму «Мавка. Лісова пісня» на «1+1 Україна» (rat 6,57%, shr 19,83%). На другому місці — хітовий серіал СТБ «Сліпа» (rat 3,26%, shr 10,33%). Трійку закриває фільм на Новому «Аладдін» (rat 3,21%, shr 11,59%). У першу п’ятірку входить ще один фільм на Новому «Шпигунка» (rat 3,19%, shr 10,62%) та мультфільм на «1+1 Україна» «Льодовиковий період. Курс на зіткнення» (rat 3,15%, shr 10,35%).

У десятку також потрапив «Dizel Show» і «Дільничний з ДВРЗ» від ICTV2, а також кінопоказ: «Відьмина гора» на «Пікселі» від Нового та «Льодовиковий період 2. Глобальне потепління» на «1+1 Україна».

 Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Мультфільм «Мавка. Лісова пісня» — на першому місці (rat 5,36%, shr 17,29%). У перелік найкращих програми тижня потрапили «Dizel Show» (rat 3,19%, shr 12,50%), прем’єрний фільм власного виробництва від ICTV2 «Новорічна зміна» (rat 3,06%, shr 10,77%), фільм «Шпигунка» від Нового (rat 3,15%, shr 11,01%) та мультфільм від «1+1 Україна» «Льодовиковий період. Курс на зіткнення» (rat 3,05%, shr 10,75%).

До десятки також входять фільм і серіал про дільничного з ДВРЗ на ICTV2 та кінопоказ від Нового: «Відьмина гора», «Аладдін» і «Володар перснів. Повернення короля».

 

Лідери за жіночою аудиторією

«Мавка. Лісова пісня» привернула увагу й жіночої аудиторії (rat 7,82%, shr 22,11%). Також до п’ятірки входять серіал «Сліпа» (rat 4,01%, shr 11,97%), мультфільми від «1+1 Україна» «Льодовиковий період 2. Глобальне потепління» (rat 3,56%, shr 14,22%) та Нового «Нікчемний Я 2» (rat 3,32%, shr 11,59%»), а також фільм Нового «Аладдін» (rat 3,49%, shr 12,29%).

Десятку закривають серіали СТБ: «Слід», «Спіймати Кайдаша» та прем’єрний «Новорічна шкереберть», фільм на Новому «Шпигунка» та мультфільм на «1+1 Україна» «Льодовиковий період. Курс на зіткнення».

 

Лідери серед молоді

Молодь також найкраще дивилася мультфільм «Мавка. Лісова пісня» минулого тижня (rat 5,41%, shr 23,47%). Також у перелік перших п’яти продуктів входить кінопоказ Нового: «Аладдін» (rat 3,71%, shr 20,27%), «Нікчемний Я 3» (rat 3,09%, shr 15,66%) та «Гаррі Поттер і дари смерті. Частина 2» (rat 3,04%, shr 19,42%), а також серіал «Сліпа» (rat 3,58%, shr 16,08%).

Десятку закривають фільми та мультфільми від Нового «Гаррі Поттер і таємна кімната», «Пінгвіни містера Поппера», «Володар перснів. Повернення короля» та «Нікчемний Я 2», а також прем’єрне шоу від СТБ «Він вона шоу».

На початку року прем’єрою тижня стала «Мавка. Лісова пісня» на «1+1 Україна», яка була в топі всіх аудиторій. Традиційно для святкових новорічних днів серед провідних програм — безліч мульт- і кінопоказу. Однак жіноча аудиторія все ж не змінювала своїм інтересам і в топи також потрапляв серіальний контент, а серед чоловічої аудиторії — гумор.
Джерело: Детектор Медіа