Вадим Рабінович купив музичний канал О-TV

Вадим Рабінович купив музичний канал О-TV

Колишній народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Олександр Бригинець продав свої корпоративні права на музичний телеканал O-TV депутату від «Опозиційної платформи – За життя» Вадиму Рабіновичу. Сума угоди – 2 мільйони 766 тисяч гривень. Про це пан Бригинець повідомив 30 липня «Детектору медіа».

Як повідомляє Детектор Медіа, згідно з сервісом OpenDataBot, нардеп від ОПЗЖ став власником 50% ТОВ «Музичний канал О-ТВ», якими володів Олександр Бригинець, 24 липня 2020 року. Інші 50% компанії належать Андрію Альошинупомічнику на громадських засадах Вадима Рабиновича.

Олександр Бригинець розповів, що поки був у Верховні Раді, призначене його партнером керівництво призвело до того, що борги О-TV склали близько 10 мільйонів гривень.

«Відповідно, треба було шукати інвестиції; що робити з каналом, щоб він не збанкрутував у дуже короткий термін. У даному випадку треба було шукати покупця, але для цього треба згода іншого партнера. Він не завжди виявляв згоду тому чи іншому покупцю, тим паче – їх не особливо багато в цей час. Але ми все ж таки знайшли можливість», – розповів він.

Пан Бригинець уточнив, що кандидатуру Вадима Рабіновича узгодили «під обіцянку», що канал залишатиметься музичним, діятиме згідно з українським законодавством і транслюватиме українську музику.

«Хоча те, що було раніше, мені не дуже подобалося. Адже керівництво не дуже просувало українську музику, але я як депутат не міг впливати на його діяльність», – додав Олександр Бригинець.

Нагадаємо, що Вадим Рабинович донедавна був співвласником супутникового телеканалу Rabinovich TV (ТОВ «Ньюс нетворк»). Але в червні 2020 року продав свою частку 50% київському ТОВ «Тауер групп» (кінцеві бенефіціарні власники - народний депутат від ОПЗЖ Вадим Столар і адвокат Сергій Турчінов). Решта 50% належать британській компанії «Лонгера лімітед» (кінцевий бенефіціарний власник - Юрій Олексієнко).

Нагадаємо, що співвласник О-TV Андрій Альошин у 2017 році разом з Йосипом Аксельрудом стали співвласниками ТОВ «Медіамережі» – компанії, що володіла ліцензією на цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 у Києві з логотипом «Всі новини». До них, з 2013 року, компанією володів холдинг «Мультимедіа інвест груп», власником якого себе називав Ігор Гужва, який планував запустити на базі цієї ліцензії телеканал «Вести TV». Йосип Аксельруд і Андрій Альошин на той момент були помічниками на громадських засадах народного депутата Вадима Рабиновича.

30 жовтня 2019 року Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не продовжила ліцензію компанії ТОВ «Медіамережі» (логотип «Всі новини»), наближеної до Вадима Рабиновича. Телеканал «Всі новини» вважав відмову Нацради незаконною, тому мовник вирішив звернутись до суду. І подав одразу два позови: у першому оскаржує дії регулятора, у другому просить заборонити проводити конкурс на місце у мультиплексі МХ-5 у Києві. 

Оставить комментарий