В Україні запускають новий подкаст про комунікаційні кейси українських бізнесів

В Україні запускають новий подкаст про комунікаційні кейси українських бізнесів

В Україні запустили новий PR подкаст «Не під запис» присвячений діалогам про комунікаційні кейси, PR кампанії українських бізнесів та персональні бренди українських лідерів.
 

Гості подкасту — українські підприємці, топменеджери, комунікаційники та лідери думок, які вперше розкажуть історії з власного досвіду, що раніше були під грифом «не під запис».

Автори подкасту — Анна Давиденко, PR-агентка і celebrity marketing менеджерка та Олександра Погоріла, засновниця агенції стратегічних комунікацій UAGENCY. 

«Запит на якісний PR в Україні стрімко зростає під впливом глобальних трендів, розвитку інформаційних технологій та діджиталізації. Питання побудови комунікацій та персонального бренду, а також того, як це робити відповідно до сучасних українських реалій, цікавить кожного. Тому ми вирішили зробити доступними корисні PR-діалоги з профі, які надихають нас, комунікаційниць з досвідом понад 30 років на двох, які зазвичай лишаються "не під запис". А ще – це улюблений запит від журналістів для всіх піарників», – коментує запуск Олександра Погоріла.

Мета проєкту — допомогти українським комунікаційникам та підприємцям знайти нові інсайти та висновки для успішної побудови персональних та корпоративних комунікацій, надихнутися успішним досвідом та уроками колег. А також сприяти популяризації якісного україномовного контенту та розвивати сферу комунікацій в Україні.

Ціни на розміщення реклами на основних інтернет-ЗМІ

«Ми віримо, що розвивати сферу можна передаючи свою філософію роботи. Вона в нас в чомусь схожа, в чомусь відрізняється — це і робить подкаст унікальним з точки зору інформації, яку він несе. Для нас було важливо створити едьютеймент, тому в подкасті є невелика гра, розбір практичного кейсу наших героїв та блок питань про те, як відбуваються комунікації в сфері, де працюють наші гості, і як змінились їх підходи до роботи під час війни», – зазначає Анна Давиденко. 

Ціни на рекламу в основних ТГ- каналах

Подкаст буде корисним досвідченим професіоналам, тим, хто тільки починає свій професійний шлях, а також всім, хто цікавиться темою комунікацій, як базовою навичкою ХХІ століття.

«Ми б хотіли стати онлайн-менторами для всіх амбітних молодих спеціалістів», – додає Анна Давиденко.

Перший ексклюзивний випуск подкасту вийшов 20 березня на платформі MEGOGO. Його гостем стала Валерія Толочина, СМО MEGOGO. 

У відкритому доступі подкаст буде доступний з 25 березня на платформах SpotifyApple Podcasts та ін.

Герої наступних епізодів: 

  • Микола Давидюк, український політолог та письменник; 
  • Олена Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій; 
  • Сабіна Абляєва, директор з інформаційної політики та стратегічних комунікацій Укрзалізниця; 
  • Юрій Марченко, український журналіст, головний редактор видання Platfor.ma;  
  • Валерія Щербакова, Head of communications Ajax Systems та інші.

Джингл подкасту – гурт Latexfauna.

Медіапартнер проєкту – MMR, медіа про маркетинг, комунікації та креатив.

Подкаст продакшен – YEP.

Читайте також
«1+1 media» стане медіапартнером проєкту «Книга-мандрівка. Міста»