В Україні запускають новий подкаст про комунікаційні кейси українських бізнесів
2024.03.22
Гості подкасту — українські підприємці, топменеджери, комунікаційники та лідери думок, які вперше розкажуть історії з власного досвіду, що раніше були під грифом «не під запис».
Автори подкасту — Анна Давиденко, PR-агентка і celebrity marketing менеджерка та Олександра Погоріла, засновниця агенції стратегічних комунікацій UAGENCY.
«Запит на якісний PR в Україні стрімко зростає під впливом глобальних трендів, розвитку інформаційних технологій та діджиталізації. Питання побудови комунікацій та персонального бренду, а також того, як це робити відповідно до сучасних українських реалій, цікавить кожного. Тому ми вирішили зробити доступними корисні PR-діалоги з профі, які надихають нас, комунікаційниць з досвідом понад 30 років на двох, які зазвичай лишаються "не під запис". А ще – це улюблений запит від журналістів для всіх піарників», – коментує запуск Олександра Погоріла.
Мета проєкту — допомогти українським комунікаційникам та підприємцям знайти нові інсайти та висновки для успішної побудови персональних та корпоративних комунікацій, надихнутися успішним досвідом та уроками колег. А також сприяти популяризації якісного україномовного контенту та розвивати сферу комунікацій в Україні.
Ціни на розміщення реклами на основних інтернет-ЗМІ
«Ми віримо, що розвивати сферу можна передаючи свою філософію роботи. Вона в нас в чомусь схожа, в чомусь відрізняється — це і робить подкаст унікальним з точки зору інформації, яку він несе. Для нас було важливо створити едьютеймент, тому в подкасті є невелика гра, розбір практичного кейсу наших героїв та блок питань про те, як відбуваються комунікації в сфері, де працюють наші гості, і як змінились їх підходи до роботи під час війни», – зазначає Анна Давиденко.
Ціни на рекламу в основних ТГ- каналах
Подкаст буде корисним досвідченим професіоналам, тим, хто тільки починає свій професійний шлях, а також всім, хто цікавиться темою комунікацій, як базовою навичкою ХХІ століття.
«Ми б хотіли стати онлайн-менторами для всіх амбітних молодих спеціалістів», – додає Анна Давиденко.
Перший ексклюзивний випуск подкасту вийшов 20 березня на платформі MEGOGO. Його гостем стала Валерія Толочина, СМО MEGOGO.
У відкритому доступі подкаст буде доступний з 25 березня на платформах Spotify, Apple Podcasts та ін.
Герої наступних епізодів:
- Микола Давидюк, український політолог та письменник;
- Олена Тараненко, бренд-стратегиня, спеціалістка з бренд-комунікацій;
- Сабіна Абляєва, директор з інформаційної політики та стратегічних комунікацій Укрзалізниця;
- Юрій Марченко, український журналіст, головний редактор видання Platfor.ma;
- Валерія Щербакова, Head of communications Ajax Systems та інші.
Джингл подкасту – гурт Latexfauna.
Медіапартнер проєкту – MMR, медіа про маркетинг, комунікації та креатив.
Подкаст продакшен – YEP.
Читайте також
«1+1 media» стане медіапартнером проєкту «Книга-мандрівка. Міста»