В США планують заборонити таргетовану рекламу для дітей в Інтернеті

В США планують заборонити таргетовану рекламу для дітей в Інтернеті

Федеральна торгова комісія США запропонувала нові обмеження для захисту дітей від того, що, за її словами, є все більш агресивною тактикою стеження з боку технологічних компаній.

Цей крок є останньою спробою голови ФТК Ліни Хан використати широкі юридичні повноваження, щоб приборкати технологічні компанії, які часто регулюються слабко, в тому числі власника YouTube, Google, і власника Instagram, Meta Platforms, щоб обмежити їхню діяльність.

Спираючись на закон 1998 року, агентство вимагатиме, щоб таргетована реклама для дітей була вимкнена за замовчуванням, обмежить push-повідомлення від онлайн-сервісів та обмежить так зване "стеження" в школах, серед інших кроків.

Ця заява є першим кроком у розробці запропонованого нового правила, яке змінить існуючі правила щодо захисту приватного життя дітей. Протягом 60 днів ФТК прийматиме коментарі громадськості щодо запропонованого правила, перш ніж зробити його остаточним, що має хороші шанси бути прийнятим у відомстві, очолюваному демократами.

Якщо комісія прийме це правило, воно "увійде в свою другу чверть століття сильнішим і краще підготовленим для захисту дітей в Інтернеті", - написав у своїй заяві комісар Альваро Бедойя.

FTC заявила, що її пропозиція "має на меті перекласти тягар з батьків на провайдерів, щоб забезпечити безпеку та надійність цифрових послуг для дітей".

"Діти повинні мати можливість грати і вчитися в Інтернеті, не піддаючись нескінченному відстеженню з боку компаній, які прагнуть накопичувати і монетизувати їхні персональні дані", - сказав Хан. "Вимагаючи від компаній кращого захисту дитячих даних, наша пропозиція покладає на провайдерів відповідні зобов'язання.

Найбільші технологічні компанії, включаючи Meta і Google, або відмовилися від коментарів, або не відразу відповіли на запит про коментарі.

Незважаючи на широке схвалення цієї пропозиції серед захисників дітей, деякі з них припускають, що її вплив може бути обмеженим. За словами багатьох дитячих захисників, закону, на якому ґрунтується запропоноване ФТК правило, - Закону про захист конфіденційності дітей в Інтернеті (Coppa) - вже виповнилося 25 років, і він демонструє свою застарілість.

Серед іншого, Coppa вимагає від компаній згоди батьків на збір особистої інформації про користувачів віком до 13 років. Але йому не вистачає сил, щоб змусити платформи перевіряти вік молодших користувачів, кажуть захисники.

Спонсор Coppa, сенатор Едвард Маркі (D, Массачусетс) заявив, що закон повинен бути оновлений шляхом заборони таргетованої реклами для дітей і підлітків. Але прогрес щодо законопроекту Маркі "Коппа 2.0", який має на меті розширити приватність дітей, є повільним у Конгресі, де існують значні розбіжності в думках.

Деякі захисники також занепокоєні тим, що запропоновані ФТК нові зміни до правила Coppa потребують уточнення, щоб воно охоплювало найсучасніші тактики спостереження, які покладаються на штучний інтелект для кращого таргетування дітей.

Востаннє ФТК вносила зміни до правила Коппа у 2013 році.

Також по темі: Рейтинг телеграм-каналів: скільки коштує реклама на ТОП-25

Протягом кількох років Європейська комісія зважувала нові зміни до правила Коппа у світлі еволюції ринкових практик, включаючи нові освітні технології та великі платформи, на яких розміщується контент, орієнтований на дітей.

Однією з головних змін у запропонованому новому правилі Coppa буде вимога до веб-сайтів та операторів платформ отримувати окрему батьківську згоду на таргетовану рекламу, яку можна буде перевірити. Компанії не зможуть обумовлювати доступ до послуг розкриттям особистої інформації дітей рекламодавцям.

Пропозиція також посилює існуючу заборону обумовлювати участь у діяльності збором персональних даних.

Крім того, пропозиція встановлює нові обмеження на підштовхування дітей до перебування в Інтернеті за допомогою push-повідомлень.

Вона також має на меті заборонити технологічним провайдерам використовувати особисту інформацію учнів у комерційних цілях.

Джерело: The Wall Street Journal