
Українські новинні медіа заробили $4 млн на YouTube за півроку
2025.09.05
Українські новинні телеканали дедалі активніше освоюють YouTube як джерело доходу. За перше півріччя 2025 року десять найбільших інформаційних каналів заробили близько $4 млн на монетизації відео. Такі дані наводить Forbes.
Хто у лідерах
-
«24 канал» — понад 1,8 млрд переглядів і близько $1,6 млн доходу за шість місяців.
-
ТСН заробляє найбільше на прямих ефірах ($2,2 за 1000 переглядів).
-
«5 канал» отримує $1,27 за тисячу переглядів довгих відео.
-
«Прямий» — четверте місце за виторгом, основа контенту — довгі ролики від 15 хв.
За словами експертів, середній RPM (дохід за 1000 переглядів) в Україні становить:
-
$0,95 — довгі відео,
-
$0,05 — Shorts,
-
$1,35 — прямі ефіри.
Що працює найкраще
Більшість каналів заробляє на довгих відео. Наприклад, «24 канал» паралельно запустив понад 20 нових нішевих YouTube-каналів, які приносять додатковий дохід.
Замовити рекламу на ТГ-каналах
Проте найпопулярніший формат серед українських глядачів — короткі відео (Shorts). У липні серед 100 найпопулярніших роликів в Україні лише 20 були довгими. Водночас цей формат майже не монетизується: на 7,2 млн переглядів Shorts канал шоу-бізнесової тематики отримав лише $230.
Замовити рекламну публікацію на інтернет-сайтах
Більше контенту = більше грошей
Ключ до успіху — масовість:
-
«24 канал» у 2025 році опублікував уже понад 28 600 відео (126 на день).
-
Для порівняння: Zaxid.net — 14 700 роликів, ТСН — 13 900.
Антон Світличний, власник svitlo.film, вважає, що YouTube-новини працюють «на охоплення будь-якими способами», часто жертвуючи журналістськими стандартами заради кліків.
Перспективи
Монетизація новин у YouTube має потенціал, але її обмежують висока вартість виробництва та низька ефективність коротких і прямих відео. Аналітики прогнозують: доходи залежатимуть від геополітики та економіки, а канали продовжать експериментувати з новими форматами й кількістю контенту.
Також по темі: YouTube заблокував в Україні канали низки одіозних блогерів та політиків