Соцмережа X цьогоріч не досягне цілей по доходах від реклами
2023.12.13
Соцмережа X (колишній Twitter) заробить у 2023 році на рекламі приблизно 2,5 млрд дол - це значно менше у порівнянні з попередніми роками.
Про це пише Bloomberg із посиланням на ознайомлені джерела.
За словами співрозмовника агентства, X отримала трохи більше 600 мільйонів доларів рекламних доходів у кожному з перших трьох кварталів цього року і очікує на аналогічні показники в 4 кварталі. Водночас торік соцмережа заробляла по 1 млрд дол на квартал.
Джерела уточнили, що продажі реклами наразі становлять 70-75% від загального доходу X.
"Раніше не оприлюднені дані щодо продажів підкреслюють занепокоєння рекламодавців тим, як X справляється з модерацією контенту під керівництвом Маска, і, зокрема, постами нового власника, які посилюють антисемітські та інші екстремістські погляди", - пише видання.
Зазначається, що керівники X спочатку планували отримати 3 млрд дол доходу від реклами та підписок у 2023 році, але, за словами одного з співрозмовників, ця цифра буде значно меншою. Річна цифра ще не визначена, оскільки святковий квартал ще не закінчився.
Також по темі: Рейтинг телеграм-каналів: скільки коштує реклама на ТОП-25
"Це дає неповне уявлення про весь наш бізнес, оскільки джерела, на які ви посилаєтесь, не надають точних і вичерпних деталей", - відповів агентству керівник бізнес-операцій X Джо Бенарроч.
Компанія припинила надавати публічні фінансові дані після поглинання Маском в жовтні 2022 року.
"X не була прибутковою, коли її очолив Ілон Маск, але за рік до того, як Маск придбав компанію, вона звітувала про понад 5 мільярдів доларів доходу. На початку 2021 року керівництво Twitter на чолі з тодішнім гендиректором Джеком Дорсі поставило публічну мету досягти доходу в 7,5 млрд дол до кінця 2023 року.
Натомість Маск скоротив витрати і відлякав багатьох партнерів сервісу, які орієнтуються на бренд. Маск регулярно публікує суперечливі заяви для своїх 165 мільйонів підписників і скасував кілька банів користувачів, які порушували політику - останнім з них був любитель конспірології Алекс Джонс", - нагадує видання.
У листопаді Маск підтримав антисемітський пост, що змусило кількох великих рекламодавців, зокрема Apple Inc. і Walt Disney Co., призупинити витрати на рекламу. Пізніше Маск вибачився, але на конференції наприкінці листопада він "послав" рекламодавців, які бойкотували сервіс.
Джерело: Економічна правда