Реклама без cookie: Google Chrome йде назустріч конфіденційності

Реклама без cookie: Google Chrome йде назустріч конфіденційності

Google збирається припинити використання сторонніх файлів cookie у своєму надзвичайно популярному браузері Chrome. Це буде мати величезні наслідки для рекламодавців, і багатьом цікаво, як виглядатиме майбутнє цифрового маркетингу.

Видалення сторонніх файлів cookie ускладнить для рекламодавців відстеження веб-активності потенційних споживачів, що матиме значний вплив на такі речі, як ремаркетинг.

Сторонні файли cookie допомагають рекламодавцям націлювати оголошення залежно від даних, які вони збирають: це може варіюватися від віку та статі до історії поведінки на веб-сайтах та історії пошуку.

Цей крок від Google має на меті заспокоїти занепокоєння своєї аудиторії: споживачі, які стали більш обізнаними про збір і використання їхніх особистих даних, все частіше сприймають сторонні файли cookie як форму технології порушення конфіденційності.

Коли Google видаляє файли cookie третіх сторін у Chrome?

Наразі Google має намір припинити сторонні файли cookie в Chrome до 2024 року. Це відбувається після кількох затримок, перш за все тому, що Google хотів, щоб маркетологи мали більше часу, щоб налаштувати свій підхід до реклами та випробувати нові, менш нав’язливі технології цільової реклами.

Яка альтернатива стороннім файлам cookie?

Через відсутність сторонніх файлів cookie, на які можна покладатися, рекламодавцям доведеться шукати інформацію про націлювання на файли cookie перших сторін. Ці типи файлів cookie зберігаються в доменах і можуть використовуватися для оптимізації пошуку на сайті та систем рекомендацій.

В якості альтернативи використанню сторонніх файлів cookie компанія Google створила Privacy Sandbox , яка, як планується, стане менш нав’язливим рішенням для цільової реклами. Пісочниця – це набір технологій, спрямованих на захист конфіденційності людей в Інтернеті, водночас надаючи підприємствам інструменти для успішної реклами.

У рамках Privacy Sandbox компанія Google представила новий API тем. Це нова пропозиція щодо відстеження файлів cookie. Алгоритм працює в браузері користувача та класифікує його за групою інтересів високого рівня, як-от мода, їжа чи подорожі. Це широке групування можна використовувати для націлювання.

Кого найбільше вплинуть зміни файлів cookie?

Перехід до використання власних файлів cookie значною мірою віддасть перевагу великим компаніям, які мають найбільший доступ до власних даних. Ці компанії матимуть ресурси, щоб розробити найефективніші алгоритми для отримання максимального прибутку лише за допомогою даних першої сторони.

Меншим компаніям, яким не вистачає даних першої сторони, буде важко націлюватися на покупців і здійснювати ремаркетинг, що ускладнює рекламу. Малі підприємства все ще зможуть використовувати такі технології, як Google Topics, щоб сегментувати користувачів у групи інтересів і таким чином використовувати дані.

Чи дасть ця зміна Google більше влади та контролю над роздрібними торговцями?

Через відсутність сторонніх файлів cookie від Chrome для використання в рекламних цілях роздрібні торговці можуть використовувати такі служби Google, як Smart Shopping або Performance Max, щоб отримати видимість у Google Shopping і збільшити свої прибутки. Це обидва рекламні алгоритми «чорної скриньки», які розміщують рекламу від імені роздрібного продавця.

Ціни на розміщення реклами на основних інтернет-ЗМІ

Проблема покладатися на ці служби полягає в тому, що вони дають великий контроль одній компанії: Google вирішує, які роздрібні торговці можуть брати участь в аукціоні на рекламний простір, ціну пропозиції та хто виграє аукціон. 

Крім того, він значною мірою покладається на алгоритми, які надають обмежені дані зворотного зв’язку, наприклад дані пошукових термінів, тому бракує підзвітності. Це також означає, що роздрібні торговці мають менше даних, які можна використовувати для оптимізації реклами на інших каналах.

Що можуть зробити компанії, щоб підготуватися до змін?

Використання основних файлів cookie буде найкращим способом реакції на зміни Google. Ці дані можна проаналізувати, щоб допомогти вам створити цільову рекламу в Google, Facebook і YouTube.

Компанії часто використовують тактику збільшення обсягу власних даних за допомогою інформаційних бюлетенів, які збирають дані. Створення високоякісного вмісту для взаємодії користувачів також може надати вам більше даних.

Як згадувалося вище, отримати максимальну віддачу від Google Topics API стане чудовим способом націлювання на групи користувачів, які виявляють подібний інтерес.

Просування облікових записів користувачів для служб також може допомогти вам зібрати дані про користувачів, які ви зможете використовувати в плані націлювання.

Визначення пріоритетів та інвестування в інші стратегії цифрового маркетингу стане важливішим, ніж будь-коли. 

 

Джерело: Bidnamic