Канал “1+1” – лідер перегляду в День Незалежності

Канал “1+1” – лідер перегляду в День Незалежності

24 серпня, День Незалежності України, телеглядачі традиційно зустрічали з флагманським каналом групи 1+1 media – 1+1. Так, частка телеперегляду 1+1 склала 13,4% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) – це майже на 5 пунктів частки більше, ніж у найближчого конкурента. Таким чином, 1+1 став лідером дня серед усіх телеканалів країни та оновив власний рекорд телеперегляду за 2021 рік

Крім цього, 1+1 media опинилася на першому місці серед усіх медіагруп України, зібравши сумарно 23,2% частки та обійшовши холдинг, який на 2-гій сходинці, на понад 4 пункти. Це найкращі показники групи з жовтня 2020 року.

Ранок на 1+1 почався зі святкового випуску "Сніданку з 1+1" під гаслом "Ти і є цінність". Частка телеперегляду програми склала 16,3% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).

Далі святковий марафон підхопили ведучі "Твого дня" – Тімур Мірошниченко, Руслана Писанка, Влад Яма та Ірина Ванникова. Частка програми склала 15.6%. Парад військ та урочистості до Дня Незалежності 2021 на Майдані, який теж найкраще дивилися на 1+1, пройшов з часткою 16,5% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та охопленням в 1,8 млн людей (4+, вся Україна).

Протягом дня глядачі дивилися прямі включення ТСН, присвячені святковим подіям та урочистостям по всій Україні.  Саме ТСН став кращою програмою дня на українському телебаченні.

Увечері, з 21:00, на 1+1 транслювався загальнонаціональний концерт "День народження країни"Рейтинг 1+1 склав 2,7%, а частка телеперегляду – 13,0%. Сумарне охоплення програми – 3,85 млн людей (4+, вся Україна).

Крім цього, 24 серпня телеканал 2+2, що також входить до складу 1+1 media, здобув частку 5,1% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) та опинився на 5-й сходинці в ТОП загальнонаціональних каналів. О 9:30 на 2+2 розпочалася трансляція Параду військ та урочистості до Дня Незалежності 2021, які теж пройшли з високими показниками телеперегляду – часткою 5,9% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Охоплення склало 1,1 млн за аудиторією 4+ (Укр), це четверта позиція в слоті.

Усі дані наведено за аудиторією 18-54 (50 тис.+)

06:00-26:00, Дані на 25 серпня, Overnight 2TSV

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі — Nielsen.