«У 2023 році я відчуваю, що рекламна гра справді змінила швидкість», — сказав Андрес Ордоньєс, головний креативний директор FCB Chicago . «Штучний інтелект зайняв перше місце, викликавши серйозну творчість. Ми бачили реальні зусилля для подолання розриву в капіталі. І ми побачили повернення гумору в рекламі».
Далі Ордоньєс зазначив, що партнерство між маркетингом і зростанням бізнесу стало тіснішим, і що бренди та агентства вчаться створювати кращі маркетингові стратегії, які захоплюють і об’єднують аудиторію, не порушуючи її приватність.
У центрі уваги цього місяця ми почули від членів спільноти Amp про ключові тенденції, які з’явилися за останні 12 місяців, з оглядом на те, що ми можемо побачити в наступному році. Консенсус? Теми, які визначили 2023 рік, продовжуватимуть набирати обертів у 2024 році, особливо з огляду на майбутні вибори, разом із поштовхом до посилення регулювання та суворіших огорож щодо ШІ, даних і конфіденційності.
Звикання до штучного
Якщо реклама у 2023 році матиме заголовок, то, безсумнівно, це буде розквіт генеративного штучного інтелекту та стрімкий успіх ChatGPT від OpenAI , який, здавалося б, миттєво став загальновідомим ім’ям (та інструментом). Для реклами цей підйом зосередився навколо використання інструменту для кращої, розумнішої творчої роботи та інтеграції даних.