PlayCity за пів року оштрафувало блогерів і медіа на 67 млн грн за незаконну рекламу казино
2025.12.15
За останні шість місяців державне агентство PlayCity наклало штрафи на 14 блогерів, вебресурсів і медіа за порушення правил реклами азартних ігор. Загальна сума санкцій склала 67,2 млн грн.
Про це повідомило Міністерство цифрової трансформації 12 грудня.
У Мінцифрі зазначили, що в ході моніторингу було виявлено матеріали, які порушують чинні обмеження щодо реклами грального бізнесу. Зокрема, йдеться про контент, що маскував рекламу під особистий досвід, демонстрував інтерфейси ігор, ставки або виграші, а також просував бренди нелегальних операторів.
В Україні реклама азартних ігор дозволена лише за низки умов:
-
замовником має бути ліцензований організатор;
-
реклама може розміщуватися тільки у визначених законом медіа;
-
обов’язкове вікове маркування 21+;
-
наявність попередження про відповідальну гру.
Порушеннями вважається будь-який контент, що обіцяє бонуси чи «безплатну гру», подає азартні ігри як легкий спосіб заробітку або приховано рекламує казино.
«Популярні блогери мають великий вплив на аудиторію, тому їхня відповідальність у питанні реклами азартних ігор є особливо високою. Недотримання вимог закону матиме фінансові наслідки», — наголосив голова PlayCity Геннадій Новіков.
Контекст
У серпні уряд ухвалив рішення про запуск державних реєстрів, інтегрованих із Державною системою онлайн-моніторингу, що дозволить перевіряти діяльність гральних операторів у режимі реального часу.
Також по темі: БЕБ повідомило про підозру відомій блогерці: ухилилася від сплати 11 млн грн податків
PlayCity також працює над оновленням ліцензійних вимог і перезапуском лотерейного ринку. За оцінками регулятора, детінізація індустрії може забезпечити до 10 млрд грн надходжень до бюджету щороку.
Реклама на сайтах, найнижчі ціни
У вересні агентство вже накладало штрафи по 4,8 млн грн на окремих блогерів за незаконну рекламу онлайн-казино та відсутність реєстрації як медіа.
Ціни на рекламу в основних телеграм каналах України