PlayCity за пів року оштрафувало блогерів і медіа на 67 млн грн за незаконну рекламу казино

PlayCity за пів року оштрафувало блогерів і медіа на 67 млн грн за незаконну рекламу казино

За останні шість місяців державне агентство PlayCity наклало штрафи на 14 блогерів, вебресурсів і медіа за порушення правил реклами азартних ігор. Загальна сума санкцій склала 67,2 млн грн.

Про це повідомило Міністерство цифрової трансформації 12 грудня.

У Мінцифрі зазначили, що в ході моніторингу було виявлено матеріали, які порушують чинні обмеження щодо реклами грального бізнесу. Зокрема, йдеться про контент, що маскував рекламу під особистий досвід, демонстрував інтерфейси ігор, ставки або виграші, а також просував бренди нелегальних операторів.

В Україні реклама азартних ігор дозволена лише за низки умов:

  • замовником має бути ліцензований організатор;

  • реклама може розміщуватися тільки у визначених законом медіа;

  • обов’язкове вікове маркування 21+;

  • наявність попередження про відповідальну гру.

Порушеннями вважається будь-який контент, що обіцяє бонуси чи «безплатну гру», подає азартні ігри як легкий спосіб заробітку або приховано рекламує казино.

«Популярні блогери мають великий вплив на аудиторію, тому їхня відповідальність у питанні реклами азартних ігор є особливо високою. Недотримання вимог закону матиме фінансові наслідки», — наголосив голова PlayCity Геннадій Новіков.

Контекст

У серпні уряд ухвалив рішення про запуск державних реєстрів, інтегрованих із Державною системою онлайн-моніторингу, що дозволить перевіряти діяльність гральних операторів у режимі реального часу.

Також по темі: БЕБ повідомило про підозру відомій блогерці: ухилилася від сплати 11 млн грн податків

PlayCity також працює над оновленням ліцензійних вимог і перезапуском лотерейного ринку. За оцінками регулятора, детінізація індустрії може забезпечити до 10 млрд грн надходжень до бюджету щороку.

Реклама на сайтах, найнижчі ціни

У вересні агентство вже накладало штрафи по 4,8 млн грн на окремих блогерів за незаконну рекламу онлайн-казино та відсутність реєстрації як медіа.

Ціни на рекламу в основних телеграм каналах України