У АГЕНТСТВА MEDIAVEST UKRAINE НОВИЙ КЕРІВНИК

У АГЕНТСТВА MEDIAVEST UKRAINE НОВИЙ КЕРІВНИК

З 20 березня виконавчим директором  агентства Mediavest, яке входить до групи Publicis One,  з 20 березня стає Ольга Воронова. Вона замінила на цій посаді Вікторію Чернегову, яка залишила Mediavest.

Ольга працює на рекламному ринку 15 років, з них більшу частину – на керівних посадах в GroupM.

 Як повідомляється у розповсюдженому релізі, для Mediavest і Publicis One особливо цінним є досвід роботи Ольги Воронової із крупними міжнародними компаніями, такими як Procter & Gamble, Luftganza, GSK, Shell, Danone, Colgate, Johnson&Johnson та UNICEF. Її сильними якостями є інноваційність підходів, стратегічне мислення, глибоке знання галузі і вміння впроваджувати міжнародні інструменти й стандарти в умовах українського ринку

“Для успішної реалізації новаторської бїзнес-моделі Publicis One нам потрібні не просто кращі фахівці, а справжні інтегратори, здатні вийти за межі своєї спеціалізації та забезпечити ефективну взаємодію і комплексний підхід. Ольга Воронова має ці якості й тому є важливим надбанням для нашої управлінської команди” – відзначив Олег Попенко, CEO Publicis One Україна і Східна Європа.

Вікторія Чернегова, яка очолювала Mediavest до цього часу, вирішила продовжити свій професійний розвиток за межами агентства. Publicis One висловлює глибоку вдячність за багаторічну сумлінну працю, життєву енергію й високий професіоналізм, які Вікторія вклала у розвиток агентства.

Нагадаємо, що провідний комунікаційний холдинг Publicis One Україна об’єднує під одним дахом креативні й медіа агентства Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Mediavest, Starcom, Zenith і пропонує своїм клієнтам конкурентну перевагу завдяки інтегрованому підходу та модульному застосуванню рекламно-комунікаційних технологій та спеціалізацій.

 

Publicis One – це міжнародна група компаній, яка спеціалізується на комунікаціях і об'єднує під єдиним дахом можливості та досвід агентств Publicis Groupe. Керуючись, передусім, інтересами клієнтів, Publicis One усвідомлює  необхідність інтеграції та спеціалізації у сучасному маркетингу. Під керівництвом  глобального виконавчого директора  Ярека Жембінскі Publicis One об’єднує  чотири напрямки роботи Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide з MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi і BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Mediavest | Spark, Optimedia | Blue 449), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) і Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Нараховуючи  більше 8 000 співробітників, Publicis One працює у 50-и країнах Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки та Азії.