ТСН.ua зробив редизайн та оновив контентний складник ресурсу

ТСН.ua зробив редизайн та оновив контентний складник ресурсу

З початком літнього сезону команда новинного ресурсу групи 1+1 media ТСН.ua оновила візуальний стиль сайту, технічні характеристики та підхід до роботи з контентом. Зокрема, швидкість роботи сайту збільшилась практично вдвічі, внаслідок чого він став ще динамічнішим і більш user friendly. На головній сторінці сайту з’явилися нові розділи: "Тренди" – найпопулярніші новини за оцінкою читачів, "Спецтема" – матеріали на актуальну тематику, яка визначає наше життя сьогодні і майбутньому. Крім цього, окрема увага на ресурсі приділяється відеоконтенту: його вивели в окрему топрубрику, що завжди розташована на стартовій сторінці.

"Оновлення сайту ТСН.ua – це подальше вдосконалення нашої концепції "супермаркету новин". Так, за травень цього року редакція зібрала, опрацювала і опублікувала майже 6 тисяч новин про події в Україні, світі, спорті тощо. Уже незабаром ми потішимо наших читачів цікавими спецпроєктами, матеріалами про економічні події, буде ще більше цінної інформації про життя в кожному куточку нашої держави", – прокоментувала Світлана Панюшкіна, керівниця проєкту ТСН.ua.

Як зазначають в редакції, на цьому зміни в роботі ресурсу не завершаться. Паралельно із розвитком новинного сайту, команда ТСН.ua також продовжуватиме реалізацію стратегії максимальної присутності у Digital-просторі. Завдяки цьому інтернет-користувачі мають можливість отримувати своєчасну та цікаву для них інформацію, обираючи найбільш комфортний канал: сайт або сторінку в соціальних мережах.