На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ГЕНДИРЕКТОРОМ KYIV POST СТАВ ЛЮК ШЕНЬЄ

З 1 серпня посаду генерального директора (CEO) англомовної газети «Kyiv Post» посів громадянин Канади Люк Шеньє. Про це повідомляє detector.media.

На керівній посаді пан Шеньє замінить Наталію Бугайову, яка більше року була генеральним директором видання аж до свого переїзду в США наприкінці грудня 2015 року. З того часу обов’язки гендиректора тимчасово виконувала комерційна директорка організації Олена Невмержицька.

 «У нас було кілька чудових кандидатів, але Люкова креативність і зв’язки, а також доведена ним здатність продавати й управляти бізнесом визначили наш вибір на його користь. Він також розуміє і визнає роль Kyiv Post для суспільства, зокрема й наші основоположні принципи незалежної журналістики та комерційно життєздатної організації», – каже видавець англомовної газети Kyiv Post Мохаммад Захур, .

Люк Шеньє народився в Олександії в Канаді, а вперше приїхав в Україну 20 років тому. З тих пір він значну частину часу прожив в Києві. 43-річний канадець має досвід роботи в сфері комунікацій, реклами та відеовиробництва. Працював у компаніях Phoenix Advertising Group, Bates Advertising, J. Walter Thompson Russia. У 2005 році він заснував у Києві агентство 5th Element advertising, у 2008-2009 рр. був маркетинговим та цифровим директором MTV Україна.

У 2013 році пан Шеньє заснував компанію Titanium Presentations, яка робить професійні презентації для компаній найвищого рівня. Зокрема компанія зняла для уряду серію промоційних відеороликів «Ukraine. Open for U», які здобули мільйони переглядів. Навесні цього року Люк Шеньє продав акції в Titanium своїм партнерам.

 


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов