На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
В РАМКАХ PUBLICIS ONE ЗАПРАЦЮВАЛО КРЕАТИВНЕ АГЕНТСТВА PUBLICIS UKRAINE

Publicis One в Україні оголошує про початок роботи креативного агентства Publicis Ukraine. Його керівником призначено Іванну Скульську-Лов. Раніше мережа в Україні була представлена агентством Publicis Visage.

У Publicis впевнені: сьогодні бренди конкурують з новими технологіями, які дають змогу споживачу змінювати не тільки свою поведінку чи суспільну позицію, а й навіть самий бренд. Спільна амбітна мета мережі Publicis – допомогти клієнтам та їхнім брендам бути і залишатися лідерами, керувати змінами, а не реагувати на них, - повідомляється у розповсюдженому релізі.

«Мені надзвичайно приємно, що структура групи Publicis One поповнилась агентством з таким досвідом, можливостями і репутацією. Ми використали ресурси групи, щоб згуртувати в агентстві Publicis команду, сповнену ентузіазму та здатну забезпечити найвищий рівень комунікаційних рішень для своїх клієнтів. Я впевнений, що за підтримки групи і мережі команда Publicis розкриє свій величезний потенціал і виведе агентство в лідери ринку» – вважає Олег Попенко, СEO Publicis One Україна і Східна Європа.

У Іванни Скульської-Лов більш ніж 15-річний досвід у рекламній галузі та широкий пул клієнтів, з якими вони працювала.

Серед клієнтів Publicis Ukraine - глобальні клієнти мережі, такі як Renault, L’Oreal та Nestle.

 

Publicis Worldwide – це глобальне креативне агентство з 90-річним досвідом, яке забезпечує керівництво змінами для своїх клієнтів. У Publicis Worldwide вважають, що ця епоха потребує поєднання стратегічних, творчих і цифрових ідей, які допомагають клієнтам керувати своєю власною цифровою трансформацією. Агентство об’єднує більш ніж 13 000 співробітників у 84 країнах світу. Серед клієнтів − Axa, BNP Paribas, Carrefour, Cartier, Citi, Coca-Cola, Haier, Hilton, HP, L'Oreal, LG, Luxottica, Nestle, Orange, P&G, Paypal, Pernod Ricard, RATP, Renault, Sanofi, SEB, Siemens, Telefonica, Total та UBS. Publicis Worldwide є частиною Publicis Groupe.

 

Publicis One – це міжнародна група компаній, яка спеціалізується на комунікаціях і об'єднує під одним дахом можливості та досвід агентств Publicis Groupe. Керуючись передусім інтересами клієнтів, Publicis One усвідомлює необхідність інтеграції та спеціалізації у сучасному маркетингу. Під керівництвом глобального виконавчого директора Ярека Жембінські Publicis One об’єднує чотири напрямки роботи Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide з MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi і BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Mediavest Spark, Optimedia, Blue499), Publicis.Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) і Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Нараховуючи більш як 8000 співробітників, Publicis One працює у 50-ти країнах Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки та Азії.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов