На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ЧАСТИНА КОЛЕКТИВУ FORBES УКРАЇНА ПІШЛА З UMH ТА СТВОРИЛА ВЛАСНИЙ ПРОЕКТ

Головний редактор та частина команди Forbes Україна припинили співпрацю з Українським Медіа Холдингом. Про це повідомляється на сторінці Forbes Україна на Facebook. Новий проект називатиметься mind.ua і розпочне роботу у березні 2017-го.

 "Ми вдячні Видавничому дому “УМХ” за можливість створювати найкращий діловий журнал у країні. Однак події останнього часу, в тому числі економічна криза та судове протистояння з ліцензіаром, обмежують можливості для нашого професійного росту та розвитку проекту.

Виходячи з цього, редакційна команда прийняла єдине правильне рішення в даній ситуації - почати власний незалежний журналістський проект.

 Головні цінності, які ми сповідуємо - це довіра та лояльність читацької аудиторії. Отже всі наші зусилля будуть зосереджені виключно на створенні якісного продукту.

 Ми вбачаємо нашу місію у тому, щоб бути корисними для читачів. Ми орієнтуємось на тих з них, хто прагне не лише отримувати якісну інформацію, але і, аналізуючи її, дошукуватися істинних причин того, що відбувається.

Ми віримо в Україну, і тому відстоюємо інтереси української економіки та ліберальні цінності. І вважаємо, що будь-які реформи мають бути скеровані на досягнення економічного зростання, а не посилення податкового тиску на бізнес.

У глобалізованому світі держава має конкурувати не лише з іншими країнами, але й з тіньовим сектором економіки. А задля перемоги над корупцією в Україні потрібно створювати не антикорупційні органи, а мінімізувати можливості для її існування.

І ми не віримо в “очищення банківської системи” шляхом масового виведення банків з ринку, а також в існування профанації під назвою “інфляційне таргетування”,, - повідомляється на сторінці Forbes Україна.

 Новий проект - m!nd ua - розпочинає роботу у березні 2017-го.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов