На главную
События
Люди
Рынок
Новости
Мониторинг
О проекте
банер сверху
банер сверху слева
ПОРОШЕНКО ВЕТУВАВ ЗАКОН ПРО РОЗДЕРЖАВЛЕННЯ ЗМІ

Президент Петро Порошенко наклав вето на закон про роздержавлення друкованих засобів масової інформації і направив свої пропозиції до парламенту. Про це повідомляє ukrinform.ua

"Відповідно до частини другої статті 94 Конституції України повертаю зі своїми пропозиціями Закон України "Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації" для повторного розгляду Верховною Радою України. Доповідатиме пропозиції Президента України під час розгляду зазначеного закону на пленарному засіданні Верховної Ради України Представник Президента України у Верховній Раді України С.Кубів", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, закон не передбачає зобов'язання реформованих державних і комунальних друкованих засобів масової інформації щодо збереження мови видання.

"За такого підходу є ризик зменшення кількості видань державною мовою. В умовах інформаційної агресії питання захисту мовно-інформаційного простору України набуває особливого значення", - зазначається у повідомленні.

Крім того, законом встановлюється, що друковані засоби масової інформації, що здійснюють офіційне опублікування нормативно-правових актів Президента України, а також механізм реалізації положень про офіційне опублікування та набрання чинності такими нормативно-правовими актами визначаються законом (частина друга статті 1). Це положення набирає чинності з 1 січня 2016 року.

"З метою запобігання виникненню з дня набрання чинності наведеною нормою закону (тобто з 1 січня 2016 року) законодавчої невизначеності у питанні порядку офіційного опублікування та набрання чинності указами Президента України пропоную частину другу статті 1 закону, що надійшов на підпис, присвятити виключно питанням визначення сфери дії цього закону (що й випливає з назви статті 1)", - йдеться у пропозиціях.

Зокрема, Порошенко запропонував додати до закону норму про те, що питання оприлюднення в друкованих ЗМІ офіційних документів, зокрема Верховної Ради, Президента, Кабінету міністрів, цим законом не регулюються.


баннер слева баннер снизу

Реклама в СМИ - ключ к успеху!

Размещение рекламы в источниках массовой информации является не только наиболее популярным маркетинговым ходом, но и успешным действием по раскрутке конкретного объекта. Разместить рекламу можно практически повсеместно. Реклама в газете и реклама в СМИ являются наиболее массовым явлением по привлечение целевой аудитории новых клиентов. Размещение рекламы в прессе привлекает не только огромное количество потенциальных клиентов, но и дает возможность заявить о себе и кратко охарактеризовать деятельность, которой вы занимаетесь.
Реклама в печатных СМИ является наиболее распространенным маркетинговым приемом, поэтому используется практически всеми компаниями от новичков до профессионалов своего дела. Размещение рекламы в газетах является частным случаем аналогичных действий в отношении рекламы в печатных изданиях. Несмотря на все достоинства данного метода не всегда массовость должна становиться ключевым критерием. Например, ориентация на определенную аудиторию может сыграть свою положительную роль, поэтому реклама в журналах существенно повышает статус и рейтинг фирмы или товара. Размещение рекламы в СМИ, а как частный случай реклама в прессе, все же остаются наиболее востребованными в аспекте продвижения того или иного объекта, поэтому при разработке маркетинговой политики и стратегии нельзя пренебрегать использованием хоть и давно известных, но не менее эффективных способов раскрутки!
Bpress – поможем разместить рекламу: размещение рекламы в СМИ
WhiteWeb
создание сайтов