Компанія razom communications відкриває цифровий підрозділ

Компанія razom communications відкриває цифровий підрозділ

Україно-британська комунікаційна компанія razom communications оголосила про відкриття нового підрозділу razom digital

Про це повідомляє Детектор.Медіа.

За повідомленням прес-служби, razom digital об’єднує всі цифрові експертизи холдингу, включаючи стратегію та креатив, консолідує процес закупівель і запроваджує єдиний стандарт реалізації діджитал-проектів.

«Наразі ми посилюємо нашу діджитальну команду агенцій новим підрозділом. Це дозволить приносити більшу цінність нашим клієнтам і розвивати нові цифрові продукти й послуги», – прокоментувала СЕО razom communications Дарія Кабанова

За повідомленням прес-служби компанії, підрозділ займатиметься наданням клієнтам холдингу та новому бізнесу таких послуг: цифрове виробництво, контент-маркетинг, медіа-планування, РРС, SMM, розробка крос-платформ і нестандартних проектів, а також менш звичні для українського ринку послуги: економетричне моделювання, виділення поведінкових сегментів, big data, цифровий консалтинг.

Наразі підрозділ razom digital очолює Chief Digital Officer групи Міла Крутченко, за напрям закупівель відповідає Chief Digital Buyer Аліна Руль, а за підготовку стратегій – Digital Strategist Катерина Денисова.

«Наш підрозділ об’єднує експертизу медійних і креативних агенцій групи та пропонує комплексний підхід 360° для наших клієнтів: від стратегії та креативу до розробки сайтів і технологічних рішень», – прокоментувала пані Крутченко.

Нагадаємо, під час презентації razom communications пані Кабанова розказала про створення діджитал-хабу, а згодом в інтерв’ю «Детектору медіа» розказала про плани щодо цього направлення.

Ми запускаємо хаб, але це не означає, що в кожному агентстві не буде діджитал-експертизи. Основне завдання хаба – інтегрувати команди, забезпечувати постійний і своєчасний обмін інформацією та досвідом, драйв розвиток напрямку. Це дуже допомагає бути більш гнучкими, оперативно реагувати на нові можливості і відповідати світовим тенденціям, – розповіла вона. – Ми можемо не обмежувати себе українським ринком, а виходити на інші – як роблять наші колеги з інших комунікаційних сфер».

Оставить комментарий